قیمت ورق آلومینیوم | خرید و فروش ورق آلومینیومی

يکشنبه 27 مهر 1399
17:33
آریا مظفری

درباره ی ورق آلومینیوم

ورق آلومینیوم از آلیاژهای مختلف آلومینیوم ساخته شده است. گریدها و آلیاژهای آلومینیوم خالص تجاری وجود دارد. گریدهای خالص بیشتر برای ورق سازی آلومینیوم استفاده می شود. آلومینیوم یک عنصر طبیعی در برابر خوردگی است.

ورق آلومینیوم در برابر اکسیداسیون بسیار مقاوم هستند زیرا هنگام قرار گرفتن در معرض اکسیژن جوی ، یک لایه اکسید سبک و پایدار روی سطح تشکیل می دهند. سپس این لایه به عنوان پوششی در برابر اکسیداسیون بیشتر عمل می کند. ورق آلومینیوم طرح دار یکی از انواع ورق های آلومینیوم است.ورق آلومنیوم ضخامت های مختلف دارد که از یک سایز استاندارد کمتر فویل نامیده می شود. ورق آلومینیوم طرح ها و فرم های دیگر می تواند از 0.2mm تا 50mm در ضخامت و از 500MM تا 2000mm عرض تا 10000mm در طول متغیر باشد.

خصوصیات و کاربردهای ورق آلومینیوم

آلومینیوم در برابر خوردگی مقاوم است و تقریباً از آن نگهداری نمی شود. این فلز نسبت به سایر فلزات از قدرت و وزن شکست ناپذیری برخوردار است و تقریباً به اندازه 1/3 برابر آهن ، فولاد ، مس یا برنج وزن دارد. صفحه آلومینیوم از هر فلز متداول دیگر رسانایی گرما دارد و الکتریسیته قابل مقایسه با محصولات مس را هدایت می کند.

آلومینیوم غیر سمی است و می تواند در تجهیزات تهیه غذا استفاده شود. غیر قابل احتراق است (نمی سوزاند) و دارای خاصیت انعکاسی است و آن را برای وسایل روشنایی مناسب می کند. برخی از کاربردهای نهایی برای تمام درجه های آلومینیوم شامل حمل و نقل ، بسته بندی مواد غذایی ، مبلمان ، کاربردهای الکتریکی ، ساختمان ، ساخت و ساز ، ماشین آلات و تجهیزات است. جالب است بدانید که آلومینیوم فراوانترین عنصر فلز در پوسته زمین است و از نظر وزنی حدود 8٪ را تشکیل می دهد.

انواع آلیاژهای ورق آلومینیوم

ورق آلومینیوم 2024 پرکاربردترین آلیاژ در صنعت هوافضا است. این ورق دارای قدرت عملکرد بالا و مقاومت در برابر خوردگی است. ورق آلومینیوم 2024 برای اتصالات دقیق و قطعات، از جمله اتصالات هواپیما ، قطعات کامپیوتر و پیچ و مهره ها عالی است.

  • ورق آلومینیوم 3003

ورق آلومینیوم 3003 پرکاربردترین آلیاژ آلومینیوم است. دارای کارایی و مقاومت در برابر خوردگی عالی است و برای فرایندهایی مانند ورقه ورقه شدن یا آندایزینگ واکنش خوبی نشان می دهد. اما این آلیاژ در ورق های آلومینیوم برای مقابله با حرارت خیلی مناسب نیست. به طور معمول برای مخازن تحت فشار ، درب گاراژ ، سخت افزار سازنده و موارد دیگر استفاده می شود.

  • ورق آلومینیوم 5052

ورق آلومینیوم 5052 آلیاژی شبیه آلومینیوم 3003 است ، اما مقاومت آن در برابر خوردگی بهتر است. به طور معمول برای ظروف پخت و پز ، صندوق های پستی ، نرده ها و سایر موارد استفاده می شود.

  • ورق آلومینیوم 6061

ورق آلومینیوم 6061 همه کاره ترین و به طور گسترده ای در درجه های حرارتی مختلف قابل استفاده است. دارای ماشینکاری ، جوشکاری و مقاومت متوسط ​​عالی است. (در مقایسه با آلومینیوم 2024 و 7075 از مقاومت کمتری برخوردار است). آلومینیوم 6061 به دلیل مقاومت در برابر خوردگی بالا در همه دما ، توانایی جوشکاری و لحیم کاری زیادی دارد. کاربردهای معمول شامل اتصالات لوله و اجزای پل است.

  • ورق آلومینیوم 7075

ورق آلومینیوم 7075 بالاترین مقاومت را بین ورق های آلومینیوم دارا است. این استحکام قابل مقایسه با بسیاری از فولادها دارد. این درجه آلومینیوم هزینه نسبتاً بالایی دارد ، بنابراین معمولاً درصورت عدم مناسب بودن آلیاژهای ارزان قیمت از آن استفاده می شود. کاربردهای معمول شامل اتصالات هواپیما ، قطعات موشکی ، قاب دوچرخه و موارد دیگر است.

فروش ورق آلومینیوم

در لیست قیمتی زیر سعی شده است محصولات مختلفی را که شرکت های مختلف هنگام فروش ورق آلومینوم پوشش می دهند درنظر گرفته شود.

فروش انواع ورق آلومینیوم رنگی مطابق با کاتالوگ رنگی (PAL) با استفاده از پودر الکترواستاتیک کوره ای، با ضخامت رنگ بین 50 تا 100 میلکرون متر در رنگ‌های مختلف به دو صورت رول و شیت انجام می شود.

قیمت ورق آلومینیوم

قیمت انواع ورق آلومینیوم ساده و آجدار، رنگی، ورق آلومنیوم آنادیز شده و پلی کرافت در ضخامت‌های 2/0 تا 30 میلی‌متر و آلیاژهای مختلف (سری 1000 تا 7000) به دو صورت رول (عرض 1000 و 1250 میلی‌متر) و شیت (1000*2000 و 1250*2500) عرضه شود.


ورق آلومیینیوم اراک ورق آلومینیوم چین
[ بازدید : 560 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دزدگیر و ردیاب دارایی و اموال آرا سیستم است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]