آیا دستگاهی برای ردیابی اموال و اجناس وجود دارد؟

شنبه 21 دی 1398
14:39
آریا مظفری

استفاده از دستگاه ردیاب اموال

سازمان یا شرکت شما دارایی و اموال بیشتری نسبت به آنچه شما می دانید دارا هستند. این امر صادق است به ویژه اگر شما صاحب یک شرکت چند ملیتی باشید یا آن را مدیریت کنید یا تجارت شما در حال پیشرفت در صنعت است. اما ممکن است زمانی پیش بیاید که شرکت شما خیلی سریع بزرگ شود یا دارایی شما جمع شود. هنگامی که این اتفاق می افتد، شاید ردیابی یا نظارت بر دارایی های خود برای شما مشکل باشد. در این پست در مورد ردیابی اموال ها با استفاده از جی پی اس ردیاب، چگونگی اعمال آن می توانید از طریق روش های مختلف در تجارت خود استفاده کنید و اینکه چگونه می تواند در طولانی مدت برای شرکت شما سود ببرد.

ردیاب اموال چیست؟

ردیابی اموال، همچنین به نام مدیریت اموال ، فرایندی است که شرکتها داراییهای فیزیکی خود را ردیابی می کنند ، چه با اتصال و سپس اسکن برچسبهای بارکد به هر دارایی یا استفاده از برچسبهای RFID یا فناوری GPS برای پخش و نظارت بر موقعیت مکانی آنها. گذشته از مدیریت موجودی خود ، باید ردیابی دارایی را نیز پیاده سازی کنید زیرا می تواند به شما در نظارت بر وضعیت ، مکان ، برنامه های نگهداری و سایر اطلاعات مربوط به سازمان و دارایی های فیزیکی آن کمک کند. ردیاب اموال های شما بسیار مهم است زیرا می تواند بر خط نهایی شرکت شما تأثیر بگذارد. علاوه بر این ، شما مسئولیت یافتن و جایگزین کردن هر گونه دارایی جسمی را پیدا خواهید کرد که گم شده ، مفقود شده یا به سادگی به پایان دوره زندگی آنها رسیده باشد.

بسیاری از روشهای پیگیری دارایی

ردیابی اموال می تواند یک فرآیند گران و خسته کننده باشد ، به خصوص اگر شما یک سیستم در محل ندارید. خوشبختانه ، می توانید به روش ها و استراتژی های مختلفی متوسل شوید که می توانند در هنگام صرفه جویی در وقت و هزینه در هنگام نظارت بر اموال های خود به شما کمک کنند. یک سیستم ردیاب اموال خوب قادر به کاهش موارد از دست رفتن تجهیزات و بهینه سازی بازده کنترل اموال است. امروزه ، فناوری های مختلفی برای ردیابی دارایی های خود در زمان واقعی به شما امکان می دهد: اسکنر بارکد دستی ، برچسب بارکد ، رایانه های تلفن همراه ، جی پی اس ردیاب، نرم افزار مدیریت دارایی و موارد دیگر. بهره گیری از این ابزارهای فناوری می تواند باعث کاهش زمان خرابی و برنامه ریزی و فرآیند تولید سریعتر شود. همچنین شرکت شما را قادر می سازد تعمیرات لازم و یا تعمیرات لازم را انجام دهد یا حتی برخی از مراقبت های پیشگیرانه را انجام دهد. اگر در مورد روش های پیگیری دارایی باز هم سوالی داشتید می توانید از شرکت های تخصصی فروش ردیاب مانند آرا سیستم اطلاعات لازم را کسب نمایید.

مزایای پیگیری اموال

از ردیابی اموال خود می توانید فواید زیادی کسب کنید ، و برای شرکت هایی که آن را به درستی پیاده سازی می کنند ، از یک فرآیند مدیریتی کارآمدتر و ساده تر و یک خط پایین سالم تر پاداش می گیرند. موارد زیر فقط برخی از مزایایی که هنگام پیگیری دارایی در شرکت خود به دست می آورید:

  • شما می توانید بهره وری از گردش کار را بهبود بخشیده و هزینه های عملیاتی را کاهش دهید.
  • راحتی می توانید تجهیزات را بین بخشهای مختلف تنظیم مجدد کنید و در نتیجه سوابق شرکت را تنظیم کنید. همچنین می توانید از اطلاعاتی که جمع آوری کرده اید برای محاسبه هزینه و مالیات برای تمام بخش های شرکت خود استفاده کنید.
  • شما می توانید تمام دارایی های خود را به سرعت و به راحتی و در زمان واقعی پیدا کنید.
  • با کمک یک سیستم ردیاب اموال کارآمد و راحت می توانید تمام دارایی خود را با استفاده از منابع کمتری ردیابی کنید ، که معمولاً می توانید از طریق یک پایگاه داده در یک وب سایت آنلاین یا یک برنامه دسترسی داشته باشید.
  • شما می توانید هزینه های اداری را کاهش دهید ، زیرا دیگر نیازی به صرف پول ، زمان و تلاش در محل دستی و ردیابی اموال ها نخواهید داشت.
  • شما می توانید با استفاده از دارایی های خود به شیوه ای کارآمدتر و موثرتر و همچنین نظارت و کاهش ضرر دارایی را انجام دهید.
  • شما می توانید ردیابی خود را با سرعتی که برای شما راحت است مقیاس کرده و بدین ترتیب شرکت خود را به روشی طبیعی تر رشد دهید.
  • شما می توانید از طریق بهبود شیوه های مدیریت و ردیابی اموال، خدمات به مشتری خود را بهبود بخشید.
  • شما در مورد مدیریت اموال و ثبت ضرر دارایی ، دقت و پاسخگویی را تضمین می کنید.
  • شما می دانید که اموال شما فقط با یک نگاه به کجا اختصاص داده شده است و نیازی به جستجوی دستی آن نیست.
  • شما می توانید مقررات صنعت خاصی را که نیاز به ردیابی اموال ها دارند ، رعایت کنید. این امر دریافت گواهینامه هایی را که برای اجرای شغل خود نیاز دارید ، برای شما آسان تر می کند.
  • شما می توانید گروه ها و دسته بندی ها را شناسایی کنید یعنی اینکه به چه مواردی باید با هم دسترسی داشته باشید و در نتیجه یک ساختار پیشرفته از سیستم بدنی خود ایجاد کنید. در نهایت ، این به شما امکان می دهد تا سازماندهی و کارآیی فضای فیزیکی شرکت خود را بهبود ببخشید.
  • شما می توانید گزارش های دقیقی از موقعیت دقیق اموال های هر شرکت در زمان واقعی دریافت کنید و از این رو هنگام مدیریت اموال های خود از دقت بیشتری برخوردار شوید.

نکات و راهکارهای پیگیری دارایی

همه مواردی که در نظر گرفته شده است ، ردیابی دارایی به تجارت شما کمک می کند تا چالش های بیشماری را حل کند. این چارچوبی را به شما می دهد که در آن می توانید به عنوان یک شرکت کارآمدتر شوید و با کمک به شما در استفاده بیشتر از منابع فعلی که در اختیار دارید ، خط پایین خود را افزایش دهید. برای کمک به شما در به دست آوردن بیشترین مزایا از ردیابی اموال، لیستی از نکات و استراتژی هایی را که برای بسیاری از مدیریت و صاحبان شرکت در سراسر جهان مفید واقع شده است ، گردآوری کرده ایم.

  1. بدانید دقیقاً همان چیزی است که باید ردیابی کنید. هنگام ردیابی اموال، بسیار مهم است که شما می دانید که برنامه نگهداری خاص ، کاربر هر تجهیزات یا دستگاه و خرابی تجهیزات یا زمان به موقع هنگام معرفی سیستم مدیریت دارایی به روال روزمره شرکت شما ، می توانید در دسترس بودن تجهیزات را افزایش دهید. و هزینه های کلی را کاهش می دهد
  2. نیازهای شرکت خود را ارزیابی کرده و آنها را در اولویت قرار دهید. یکی از اولین کارهایی که شما باید انجام دهید این است که نیازهای شرکت شما را از نظر مدیریت دارایی تعریف کنید. دوم ، در جستجوی ابزارهایی باشید که بتوانند در رفع آن نیازها به شما کمک کنند. سوم ، چگونگی اندازه گیری هر ابزار براساس الزامات شما را ارزیابی کنید. چهارم ، یک درایو آزمایشی را انجام دهید که به شما امکان می دهد ویژگی های مختلفی را امتحان کنید و از مناسب بودن ابزار اطمینان حاصل کنید. مرحله آخر تصمیم خرید است.
  3. پس از پیگیری دارایی های فعلی خود ، شما همچنین باید اموال ها را هنگام ورود به شرکت خود پیگیری کنید. یعنی در اوایل روز اول هنگامی که شرکت شما دارایی خاصی را بدست می آورد ، باید از قبل جزئیات آنها را در سیستم ردیابی جی پی اس خود ثبت کرده باشید. دارایی را در شرکت خود وارد نکنید که هنوز ثبت نشده است.
  4. هنگام ردیابی دارایی ها ، متخصصان توصیه می کنند از شماره رهگیری منحصر به فرد و نه شماره سریال استفاده کنید. دلیل این امر این است که وقتی شما به یک شماره سریال مراجعه می کنید ، احتمال زیاد است که این تعداد با یک دارایی دیگر یکسان باشد. اطلاعات تکراری باعث سردرگمی خواهد شد و به داده های نادرست منجر می شود. در پایان ، این سرویس خدمات مشتری و حتی خط پایین شما را تحت تأثیر قرار خواهد داد. استفاده از شماره پیگیری این مشکلات را برطرف می کند. حتی وقتی شماره رهگیری آن را گم کرده اید ، هنوز هم می توان با کمک شماره سریال آن را جستجو کرد و دوباره دوباره آن را مجدداً بارگذاری کرد.
  5. از دارایی های ارواح خلاص شوید. اینها دارایی هایی هستند که از بین رفته ، دزدیده شده یا غیرقابل استفاده هستند اما هنوز به عنوان اموال و دارایی فعال درج شده اند. از بین بردن این نوع اموال ها هنگام ساده سازی روند ردیابی شما مفید خواهد بود. شما قادر خواهید بود توجه خود را روی دارایی هایی که به طور فعال استفاده می کنند متمرکز کنید.
  6. آغوش فناوری موبایل. فناوری امروز ابزارهای زیادی را برای ردیابی دارایی های خود در اختیار شما قرار می دهد. یک نمونه از چنین فناوری جی پی اس ردیاب هستند. چنین وسایلی هنگام ردیابی دارایی مانند ردیابی موتورسیکلت و دیگر وسایل نقلیه، تجهیزات ، مبلمان ، وسایل جانبی و حتی افراد مفید است.


مزایای ردیاب های GPS در ردیابی دارایی

جی پی اس ردیاب مانند دستگاه های ردیاب برای حیوانات دستگاه های قابل حمل کوچک و حتی ریزتری هستند که دارای ویژگی های قدرتمندی هستند. این ویژگیها مطمئناً در ردیابی و مدیریت دارایی ها مفید هستند و اینها تنها برخی از مزایایی است که شرکت شما به دست خواهد آورد:

  • شما می توانید کنترل خود را بر دارایی های خود حفظ کنید ، که این مهم است هنگام انجام خدمات به مشتری یا در حال جابجایی موجودی. همه ما می خواهیم از جلوگیری از سرقت یا سرقت دارایی هایمان جلوگیری کنیم. با این حال ، در صورت بروز این اتفاق ، یک جی پی اس ردیاب می تواند در یافتن اموال شما و بازیابی آن در طی چند ساعت مفید باشد.
  • شما می توانید به روش بهتری از مشتریان خود مراقبت کنید. اگر بتوانید محصولات یا خدماتی را که انتظار دارید به موقع و کارآمد و به موقع انجام دهید ، مشتریان از شرکت شما قدردانی خواهند کرد. یک ردیاب جی پی اس می تواند به آنها کمک کند شرکت شما با اجرای ساده خدمات تحویل خود ، این نوع خدمات مشتری بی عیب و نقص را انجام دهد.
  • جی پی اس ردیاب های مدرن امروزی متنوع و قابل استفاده هستند. آنها هوشمندانه مهندسی شده اند و در استفاده از آن سهولت زیادی به کاربران خود ارائه می دهند. همه افراد در شرکت شما قادر به اداره آن بدون هیچ مشکلی جدی هستند.
  • این امر باعث افزایش امنیت دارایی های شما می شود به این ترتیب که حتی اگر دارایی های شما از شما دزدیده و یا جابجا نشوند ، می توانید باز هم به راحتی آنها را در مدت زمانی چند ساعت به راحتی پیدا کنید و همه آنها را بازیابی کنید.
  • آنها نگرانی کاربران را از بین می برند زیرا نیازی به نگرانی در مورد اینکه چنین اموال ها در هر زمان مشخص وجود داشته باشد ندارند.
  • آنها با اکثر دستگاه های تلفن همراه سازگار هستند. دستگاه های ردیابی یک پایگاه داده دارند که کاربران آن می توانند از طریق وب سایت آنلاین یا برنامه ای به آن دسترسی پیدا کنند. عملکرد تلفن همراه این دستگاه ها باعث می شود نظارت آنها بسیار آسان تر شود.

در بازار دستگاه ردیابی ، به دلیل داشتن ردیاب هایی که جمع و جور ، هوشمند و مقرون به صرفه هستند ، به عنوان پیشرو شناخته می شود. این بسته بندی شده دارای ویژگی هایی است که مطمئناً به شما در مدیریت دارایی های شرکت خود به روشی روان و کارآمد کمک می کند.

منبع: وبسایت tracki


[ بازدید : 761 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دزدگیر و ردیاب دارایی و اموال آرا سیستم است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]