راه حل یافتن خودروهای مسروقه

دوشنبه 26 اسفند 1398
15:43
آریا مظفری

مراحل اعلام و پیگیری سرقت خودروی مسروقه

اگر خودروی شما به دستگاه ردیاب خودرو مجهز نیست و حالا سرقت شده است و یا می‌خواهید اطلاعات خود را در زمینه‌ی مراحل و چگونگی پیگیری خودروهای مسروقه بالا ببرید، این مقاله برای شما مفید خواهد بود. باید بدانید که خودروها، سرنوشت متفاوتی بعد از سرقت پیدا می‌کنند. بنابر اینکه اعضای باند سارقانی که خودرو را سرقت کرده‌اند در چه زمینه‌ای تجربه دارند، وسیله‌ی نقلیه مسروقه نیز به سرنوشت خاصی گرفتار می‌گردد. پلیس آگاهی می‌گوید بیش از 90 درصد از خودروهای مسروقه کشف می‌گردند؛ اما خودروهایی که هیچگاه کشف نگردیده‌اند چه می‌شوند و چگونه در خیابان‌ها تردد می‌کنند؟ در ادامه‌ی مقاله با سرنوشت خودروهایی که مورد کشف و شناسایی قرار نگرفته‌اند آشنا می‌شوید.

یافتن خودروی مسروقه با استفاده از ردیاب خودرو



[ بازدید : 632 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

اصطلاح Telematics در مدل های مختلف ردیاب

شنبه 5 بهمن 1398
14:44
آریا مظفری

Telematics رشته میان رشته ای است که شامل ارتباطات از راه دور ، فن آوری فضایی، برای مثال، حمل و نقل جاده ، ایمنی جاده ، مهندسی برق (سنسور، ابزار دقیق، ارتباطات بی سیم ، و غیره) و علوم کامپیوتر (چند رسانه ای، اینترنت ، و غیره) است . Telematics می تواند شامل موارد زیر باشد:

· تکتولوژی ارسال ، دریافت و ذخیره اطلاعات با استفاده از دستگاههای ارتباط از راه دور برای کنترل اشیاء از راه دور

· استفاده یکپارچه از راه دور و انفورماتیک برای استفاده در وسایل نقلیه و کنترل و ردیاب خودرو و دیگر وسایل نقلیه در حال حرکت

· فناوری سیستم ماهواره ای ناوبری جهانی با کامپیوترها و فناوری ارتباطات سیار در سیستم جی پی اس ماشین ادغام شده است

به طور دقیق تر استفاده از چنین سیستم هایی در وسایل نقلیه جاده ای به عنوان telematics خودرویی یا خودروی مخابراتی نامیده می شود


[ بازدید : 597 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

کارکرد Hum Verizon در اتومبیل چیست؟

سه شنبه 24 دی 1398
12:46
آریا مظفری

Hum Verizon چیست؟

هوم یک سیستم تشخیصی و ردیاب ماشین از Verizon Communications است .

Hum Verizon سیستمی است که برای اینکه خودرو شما هوشمندتر ، ایمن تر و متصل تر باشد طراحی شده است. سیستم Hum Verizon شامل موارد زیر است:

1. خواننده پردازنده تشخیصیOBD که سلامت خودرو شما را کنترل می کند.

2. بلندگو با اتصالات بلوتوث که به شما امکانات دسترسی یک لمسی به کمک های کنار جاده ای و کمک اضطراری را می دهد. برای دسترسی ایمن هنگام رانندگی ، به راحتی از دید شما محافظت می کند.


[ بازدید : 707 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

آیا دستگاهی برای ردیابی اموال و اجناس وجود دارد؟

شنبه 21 دی 1398
14:39
آریا مظفری

استفاده از دستگاه ردیاب اموال

سازمان یا شرکت شما دارایی و اموال بیشتری نسبت به آنچه شما می دانید دارا هستند. این امر صادق است به ویژه اگر شما صاحب یک شرکت چند ملیتی باشید یا آن را مدیریت کنید یا تجارت شما در حال پیشرفت در صنعت است. اما ممکن است زمانی پیش بیاید که شرکت شما خیلی سریع بزرگ شود یا دارایی شما جمع شود. هنگامی که این اتفاق می افتد، شاید ردیابی یا نظارت بر دارایی های خود برای شما مشکل باشد. در این پست در مورد ردیابی اموال ها با استفاده از جی پی اس ردیاب، چگونگی اعمال آن می توانید از طریق روش های مختلف در تجارت خود استفاده کنید و اینکه چگونه می تواند در طولانی مدت برای شرکت شما سود ببرد.


[ بازدید : 761 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

ردیاب شخصی چیست و چه مزایایی دارد؟

يکشنبه 15 دی 1398
11:25
آریا مظفری

ردیابی شخصی GNSS یک ویژگی محصولی است که به افراد امکان می دهد توسط سیستمی ردیابی کنند که می تواند موقعیت شخص را در اختیار سایر سیستم ها یا افراد قرار دهد. این مفهوم را می توان در ردیابی اشیا یا حیوانات نیز به کار برد. این سیستم با اتصال دستگاه ردیاب شخصی به هدفی که قابل ردیابی است (به عنوان مثال شخص ، شی یا حیوان) کار می کند. دستگاه ردیاب شخصی اطلاعات موقعیت یابی را با استفاده از وسایل ارتباطی مستقل ، معمولاً شبکه تلفن همراه یا از طریق پیام کوتاه یا اتصال اینترنتی به سرور منتقل می کند.

ردیاب های شخصی روندی نوظهور است که تا حدودی توسط تلفن های هوشمند محبوب با GNSS داخلی ساخته شده است که می تواند برای یافتن شخصی با هزینه کمتری استفاده شود.

برخی از رایج ترین انگیزه ها برای محصولات ردیابی فردی شامل نظارت بر محل زندگی، نوزادان تازه متولد شده در مهد کودک ها و بستگان سالخورده است. برنامه های سیستم ردیابی دیگری نیز وجود دارد که برای مسائل مربوط به کنترل جرم ، ردیابی حیوانات خانگی و ردیابی حیوانات وحشی در نظر گرفته شده است.

دستبند الکترونیکی مچ پا به عنوان مثال از محصولات ردیاب شخصی، برای کنترل جمعیت زندان، حبس خانگی یا قربانیان حفاظت از جنایات هستند.

توضیحات محصول

دستگاه های ردیابی شخصی GNSS داده های مکان و یک شناسه منحصر به فرد را با استفاده از شبکه GSM به یک سرور با استفاده از شبکه ردیابی وسیع انتقال می دهد. این مختصات برای تعیین محل دستگاه و ارائه مکان در سرویس نقشه دسترسی به یک وب سایت استفاده می شود.

دلایل زیادی برای ردیابی شخصی وجود دارد مانند یافتن مکان افرادی که در فعالیتهای خارج از خانه گم می شوند ، ایمنی کودکان ، بستگان سالخورده یا بیماران پارکینسون و یا ردیابی و موقعیت یابی کارمندان شرکت در بیرون از ساختمان شرکت.

برخی از دستگاه ها امکان نظارت بر نه تنها داده های GNSS (موقعیت ، سرعت و زمان) را دارند بلکه می توانند ضربان قلب ، دما یا فشار خون را نیز برای افراد دارای مشکلات سلامتی و نیازهای ویژه کنترل کنند. یکی دیگر از ویژگی های موجود ، تعریف یک مکان جغرافیایی است ، یعنی مناطقی که حضور شخص مجاز است ، بدون ایجاد هشدار. در صورتی که فرد در خارج از منطقه مستقر مورد تخلف قرار گیرد ، دستگاه بطور خودکار شروع به ردیابی می کند و هشداری را به لیست گیرندگان تعیین شده معمولاً از طریق تلفن همراه ارسال می کند.

برخی از این تجهیزات ردیابی دارای دکمه "وحشت" نیز هستند که به فرد ردیابی شده اجازه می دهد تا در شرایط خطرناکی مانند صدمه دیدن ، بیمار بودن ، گم شدن یا ترساندن ، زنگ خطر را صادر کند. با فشار دادن دکمه زنگ در دستگاه ، هشدار به لیستی از گیرندگان تعیین شده ارسال می شود. این اطلاعات همچنین می توانند به خط تلفن اضطراری منتقل شوند.

سیستم های ردیابی پتانسیل عظیمی برای مزارع به غیر از ردیابی کودکان یا افراد مسن ، مانند اجرای قانون ، جلوگیری از سرقت ، به عنوان ردیاب برای حیوانات اهلی یا ردیابی حیوانات وحشی ، در بین دیگران دارد.

از نظر مسائل مربوط به کنترل جرم ، محصولات ردیاب شخصی در موارد زیر از پتانسیل استفاده برخوردار هستند:

  • اجرای قانون : این مفهوم پیگیری نگه داشتن یک مظنون است که معمولاً با اتصال دستگاه GNSS در یک وسیله نقلیه به منظور ردیابی فعالیت مظنون از یک اتاق کنترل ، جلوگیری از افشای اعضای پلیس و در نتیجه صرفه جویی در منابع تحقیق می شود.
  • پیشگیری از سرقت : این مفهوم پیگیری پیگیری دارایی شرکتها با استفاده از مکانیسم Geofence است. این سیستم ها هنگامی که دارایی ردیابی شده در منطقه کنترل رخنه می کند ، امنیت شرکت یا پلیس را هشدار می دهند.
از نظر ردیابی GNSS در حیوانات ، موارد معمول زیر استفاده می شود:
  • ردیابی حیوانات اهلی : اینها دستبند یا سیستم های یقه ای هستند که برای دارندگان سگ و گربه هدف قرار گرفته اند. فناوری استفاده از GNSS برای ردیابی حیوانات خانگی نسبتاً جدید است. اکثر سیستمهای فعلی فقط در مناطقی تحت پوشش شبکه سلولی GSM به استفاده نیاز دارند.
  • ردیابی حیات وحش : به منظور مطالعه و پیشگیری از حیوانات وحشی ، این دستبندهای ردیابی یا سیستم های یقه معمولاً در پستانداران و پرندگان بزرگ استفاده می شود.

ردیابی حیات وحش GNSS یکی دیگر از مناطق رشد پتانسیل بالا برای برنامه های GNSS است. این دستگاه ها با ابعاد و وزن کمتری و در دسترس بودن سلولهای خورشیدی ، در موارد فزاینده ای قابل استفاده هستند. واحدهای ساده داده ها را در حافظه داخلی ذخیره می کنند ، که بعداً بازیابی می شود.

سایر سیستم های واحدهای ردیابی حیات وحش قادر به ارسال اطلاعات از طریق شبکه تلفن همراه در فواصل زمانی منظم یا در صورت تقاضا در مورد واحدهای دارای حالت ارتباطی دو طرفه هستند.

پیشرفته ترین سیستم های ردیابی حیات وحش GNSS داده ها را در فواصل منظم از طریق ماهواره ها ارسال می کند و تقریباً در زمان واقعی امکان پوشش جهانی را فراهم می آورد.

برنامه هایی که در آن از ردیاب های شخصی استفاده می شود به عنوان برنامه های غیر مهم در نظر گرفته می شوند ، در حالی که در بعضی موارد می توان از آنها برای اطمینان از امنیت افراد یا کالاها استفاده کرد.

دقت لازم توسط این برنامه ها کم است. دقت فعلی ارائه شده توسط GPS غیرنظامی برای این برنامه ها کافی است. با این حال ، در دسترس بودن در محیط های شهری یا مناطقی که دارای شاخ و برگهای سنگین و دره های عمیق هستند ، می تواند در دسترس باشد.

خصوصیات محصول

هزینه این محصولات در سالهای اخیر بسیار کاهش یافته است و امکان مصرف انبوه توسط یک شهروند متوسط را فراهم می کند. مطابق با این ، دستگاه ها نشان می داد که در نظارت بر کودکان بسیار مفید است. سیستم های ردیابی شامل یک دستگاه GNSS است که در هدف ردیابی قرار می گیرد.

معمولاً دستگاه ردیابی شخصی به عنوان یک سرویس به دست می آید و توسط ارائه دهنده مکان از طریق شبکه سلولی ، یا با استفاده از پیام کوتاه یا اتصال به اینترنت ، کنترل می شود و به این سرویس امکان می دهد همیشه مکان شخص را بشناسد. این مکان از طریق تلفن همراه یا از طریق وب سایت ارائه دهنده همچون شرکت آرا سیستم به افراد مجاز تحویل داده می شود. علاوه بر هزینه دستگاه ، معمولاً هزینه اشتراک ماهانه ، مشابه نحوه عملکرد سرویس تلفن همراه وجود دارد.

دستبند الکترونیکی محصولات سیستم ردیابی خاص استفاده می شود برای نظارت بر زندانیان، افراد تحت بازداشت خانگی یا که محدودیت به جنبش خود را با توجه به مسائل حقوقی است. ا

نمونه محصولات ردیاب شخصی
دستگاه های ردیاب کودکان و ردیاب سالمندان در اشکال و اندازه های مختلفی مانند ساعت مچی ، گردنبند ، تلفن همراه و دستگاه های GNSS که در کیسه های کتاب ، کفش و لباس قرار می گیرند ، ظاهر می شوند.

معمولاً ردیاب شخصی دستگاه های مستقل کوچک هستند اما از تلفن های همراه GNSS نیز می توان استفاده کرد. برخی از اپراتورهای تلفن همراه نوع خدمات را یا بر اساس GNSS یا در موقعیت یابی شبکه تلفن همراه ارائه می دهند.

بیشتر ردیاب های شخصی در بسته ای فروخته می شوند که ممکن است شامل خدمات ردیابی باشد و ممکن است نیاز به اشتراک یک سرویس باشد. به طور معمول این ارائه دهندگان ماهیت محلی دارند و ارائه دهندگان خاص هر کشور را دارند.


[ بازدید : 673 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دزدگیر و ردیاب دارایی و اموال آرا سیستم است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]